info@makpremium.com

Stichting Salamo

Biedt humanitaire hulp aan mensen in nood!

Welkom bij Stichting Salamo

Stichting Salamo is een hulporganisatie die haar zetel heeft in Vlaardingen en actief is op nationaal – en op internationaal niveau.
De stichting is een non-profit organisatie en opereert met vrijwilligers die niet worden betaald voor de werkzaamheden.
De stichting helpt mensen die in nood zijn, ongeacht hun religie, afkomst, geslacht of politieke voorkeur.
De stichting is zelfstandig, maar werkt wel samen met andere organisaties, bijvoorbeeld stichtingen, kerken, scholen, bedrijven en particulieren.

Volg ons op Facebook!

Hoe helpen wij mensen in nood?

Als bemiddelaar tussen allerlei instanties en de mensen in nood, pleiten wij voor bescherming, ondersteuning, rechtvaardigheid voor de slachtoffers. De slachtoffers worden geholpen op elk gebied.
Bij humanitaire hulp kunt u denken aan het uitdelen van voedselpakketten of brandhout aan mensen die een tekort hebben aan de levensbehoeften. Verder worden er ook medische projecten opgericht waarin wij samen met ziekenhuizen zoeken naar oplossingen voor mensen die zelf niet de mogelijkheid hebben om behandeld te worden of die de kosten niet kunnen betalen.Stichting Salamo komt op voor de belangen van de mensen die in elk vorm van nood zijn.