info@makpremium.com

Biedt humanitaire hulp aan mensen in nood!

Met de giften die de stichting gedoneerd krijgt worden (kleine) projecten opgericht. Sommige projecten zijn eenmalig sommige projecten zijn blijvend.

IN TOTAAL TOT OP HEDEN HEBBEN WIJ 4 PROJECTEN:

OUDEREN PROJECT:

Ouderen worden persoonlijk bezocht en krijgen kleding, schoenen, toiletartikelen, voedselpakketten, brandhout en hun medische kosten worden betaald. De weduwe en weduwnaar, die zieken en de armsten krijgen voorrang.

KINDERPROJECT

De kinderen van baby tot 18 jaar warden bezocht. Zij worden voorzien van kleding, schoenen, speelgoed, voedselpakketten, brandhout, schoolspullen, baby & kinderartikelen en hun medische kosten worden betaald. Vooral de weeskindjes en de allerarmsten hebben voorrang

ALLEENSTAANDEPROJECT:

De mensen zoals weduwen, weduwnaren, gescheiden mannen en vrouwen worden hier geholpen door donaties van kleding, schoenen, textiel, voedselpakketten, toiletartikelen, brandhout en worden hun kosten betaald. Zij die er letterlijk alleen voor staan krijgen voorrang.

SPECIAL-CARE PROJECT:

Dit project is speciaal voor mensen met een lichamelijke handicap of speciale zorg. Deze mensen worden vooral geholpen met medische hulpmiddelen, medische kosten die betaald worden, voedselpakketten, toiletartikelen, kleding & schoenen. Soms worden er ook leuke dingen voor hun gedaan, vooral met de feestdagen. De meeste van hen zijn woonachtig in Bansko (gezondheidsinstelling voor gehandicapten) waar Stichting Salamo hun bezoekt. Ook worden de mensen gewoon thuis bezocht.