info@makpremium.com

Biedt humanitaire hulp aan mensen in nood!

Met de donaties die de stichting ontvangt, worden diverse projecten opgezet. Sommige projecten zijn eenmalig, terwijl andere blijvend zijn.

OP DIT MOMENT HEBBEN WIJ 4 PROJECTEN LOPEN:

1. OUDERENPROJECT: Ouderen worden persoonlijk bezocht en ontvangen kleding, schoenen, toiletartikelen, voedselpakketten en brandhout. Daarnaast worden hun medische kosten gedekt. Weduwen, weduwnaars, zieken en de allerarmsten krijgen hierbij voorrang.
2. KINDERPROJECT: Kinderen van baby tot 18 jaar worden bezocht en krijgen kleding, schoenen, speelgoed, voedselpakketten, brandhout, schoolbenodigdheden en kinderartikelen. Ook worden hun medische kosten vergoed. De focus ligt vooral op weeskinderen en de meest behoeftige kinderen.
3. PROJECT VOOR ALLEENSTAANDEN: Weduwen, weduwnaars, gescheiden mannen en vrouwen worden ondersteund met donaties van kleding, schoenen, textiel, voedselpakketten en toiletartikelen. Ook wordt brandhout verstrekt en worden hun kosten vergoed. Mensen die er alleen voor staan, krijgen prioriteit.
4. SPECIAL-CARE PROJECT: Dit project richt zich op mensen met een lichamelijke beperking of speciale zorgbehoeften. Zij worden voorzien van medische hulpmiddelen, kleding, schoenen, voedselpakketten en toiletartikelen. Medische kosten worden vergoed, en met feestdagen worden soms speciale activiteiten voor hen georganiseerd. Veel van deze mensen wonen in de zorginstelling Bansko, maar de stichting bezoekt hen ook thuis.